mandag 3. februar 2014

Ukens Lofoten - Uke 6/2014

Grunnfjorden lengst nord i Lofoten har gitt meg mange fine opplevelser til forskjellige tider på året. Som navnet forteller er det en grunn fjord og ved lavvann kommer store sandbanker til syne. Og disse forandrer seg med stormer og strømmer så fjorden viser alltid et annerledes ansikt enn forrige gang jeg besøkte den. Vedlagte bilder er fra en vinterdag i mars 2012. Men mer bilder fra denne fjorden vil nok dukke opp på bloggen utover året.





12 kommentarer:

  1. helt enig med Rock, fantastisk !

    SvarSlett
  2. WOW, calm and beautiful sceneries

    greetings

    SvarSlett
  3. Du vet virkelig hvordan du skal forevige Nord-Norge Rolf. I denne serien er nr 2 og 3 mine favoritter. Du viser hvor storslått naturen er uten at du viser for mye. Gleder meg til resten av året :)

    SvarSlett
  4. Praktfulle bilder. For et lys, speilinger og ser også to fugler ved vannet.
    Blikk og komposisjon superb!!

    SvarSlett
  5. Vilka fantastiska bilder, Rolf!

    Njutbart till tusen!

    SvarSlett
  6. Beautiful pictures. Wonderful colors and reflections of the mountains in the water.

    SvarSlett
  7. Bilder som formidler stemning og ikke minst ro. Linjer og detaljer som harmonerer.

    SvarSlett
  8. Aldeles fabelaktig! Linjer, lys og nydelig natur.
    Gleder meg bare mer og mer til Ski ;-)

    SvarSlett
  9. Vakre Lofotbilder! Må vere god rekreasjon for sjela å gå i eit slikt landskap - særleg med eit fotoapparat på slep!

    SvarSlett
  10. Tusen takk for fine kommentarer alle sammen.
    Thank you for nice comments all of you.

    SvarSlett