tirsdag 17. april 2012

Uke 16/12 - Treet ved Entjønn

Innimellom går jeg gjennom eldre deler av bildearkivet. Ser på bilder på nytt. Redigerer. Sletter noe. (Fortsatt for lite) Og legger til stikkord der det mangler. Ligger drøyt 4 år på etterskudd, men jobber med saken. Sist uke dukket noen vinterbilder fra januar 2008 opp. Fra Trysil. Og forhold som jeg trives veldig bra i. Gleder meg til sånne tilstander igjen. Men det er kanskje greit å vente et halvår.

Nikon D2X. 17/55 mm. zoom på 38 mm. 1/30 sek. bl. 8. ISO 100.

Nikon D2X. 17/55 mm. zoom på 40 mm. 1/40 sek. bl. 8. ISO 200.

Nikon D2X. 17/55 mm. zoom på 28 mm. 1/250 sek. bl. 7,1. ISO 100.

Nikon D2X. 17/55 mm. zoom på 35 mm. 1/80 sek. bl. 8. ISO 100.

Nikon D2X. 17/55 mm. zoom på 32 mm. 1/30 sek. bl. 8. ISO 100.

10 kommentarer:

  1. Flott serie Rolf,
    med bilde nr. 2 som flottest etter min mening.

    SvarSlett
  2. Denne busken har du utnytta godt. Veldig fin serie. Umulig å velge noen favoritt men hvis jeg måtte velge ut et så måtte nok bli nr 4 kanskje.

    SvarSlett
  3. Fin serie. Fascinerende å se samme motivet under ulike lysforhold. Vurdert som enkeltbilder synes jeg nr 4 er mest fengende, deretter nr 2. Men det er egentlig ganske underordnet, det er først og fremst helheten som bærer dette.

    SvarSlett
  4. Fine bilder alle sammen. Nr. 2 blir min favoritt, nydelig lys og deilige toner:)

    SvarSlett
  5. Mange gode enkeltbilder som gir forsterket inntrykk når de er satt sammen i denne fine serien. Fascinerende at de er fra nesten samme ståsted og perspektiv. Jeg har også nr. 2 som favoritt.

    SvarSlett
  6. Artig å se hvordan motivet og stemningen forandrer seg med lyset. Jeg velger meg heller helheten enn å velge ut en favoritt her.

    SvarSlett
  7. godt gjennomført alle sammen her. Jeg faller mest for nr 1 som er svært så minimalistisk og delikat.

    SvarSlett
  8. Takker for alle fine kommentarer og interessant variasjon som favoritter.

    SvarSlett